خدمات ورزشی

سالهاست ورزش به عنوان یک ابزار کمک کننده شخصی برای کسانی است که می‌خواهند از اعتیاد ریکاوری پیدا کند ؛ اما تنها جدیداً ورزش به عنوان یک درمان در اعتیاد شناخته شده است.
امکانات ورزشی و تفریحی موسسه ترک اعتیاد (کمپ) شامل باشگاه بدنسازی در سالن ، فوتبال دستی ، پینگ پنگ و ……. از جمله امکانات ورزشی هستند که در روند درمان و بهبودی بیمار نقش بسزایی ایفا می‌کنند ، به گونه‌ای که جسم بیمار بازتوانی می شود.
احساس افسردگی یا ناامیدی ، بی‌حالی یا دلشوره، بی حسی و عصبانیت ، مشکلات هاضمه ، علائم سیستم عصبی همچون عرق کردن ، خشکی آب دهان ، سردرد ، تنش های عضلانی معمولا از علائم اعتیاد هستند. مشاهده شده است که ورزش مکرر استرس نگرانی و افسردگی را از بین می برد و از آنجایی که اینها علائم اصلی ترک اعتیاد هستند ؛ کارشناسان بر این باورند که ورزش می تواند علائم ترک اعتیاد را از بین ببرد .
ورزش درمان مکمل برای اعتیاد می باشد تاثیر مفید آن هم بر روحیه و هم در علائم ترک آن را تبدیل به گزینه مناسبی برای بهبود یافتن از اعتیاد کرده است که هم احساس بهتری به وجود آورد و هم سالم تر می شوند و هم به شرایط قبلی بر نمیگردند و حتی می‌تواند در بهبود سیستم عصبی که به وسیله استفاده از مواد آسیب‌دیده است موثر باشد.

خدمات ورزشی

از دیگر خدمات موسسه ترک اعتیاد (کمپ) طلوع دیگر امکانات تفریحی کمپ طلوع دیگرشامل  پینگ پنگ ، فضای باز ، فروشگاه ،و……. می باشد.
در موسسه ترک اعتیاد (کمپ) طلوع دیگر نظر ما بر این است که حضور در کمپ نباید باعث گوشه گیری و منزوی شدن بیماران شود بلکه باید به طور معمول بتوانند روند زندگی خود را طی کنند ؛ به گونه‌ای که ذهن بیمار آرامش خود را به دست بیاورد.